I skolan sitter jag nu..

Mornmorn!

Här sitter jag i skolan och skriver på mitt projektarbete. Eller, har väl inte riktigt kommit igång, utan tänkte skriva här i bloggen först. Jag anser att det är viktigare ;-)

Igårkväll blev det lite ändringar i "schemat". Jag satt ju vid datorn och höll på med bloggen, när jag plötsligt märkte att katten hade kissat på vårat enda rena täcke(dagen innan så kissade han på vårat andra..), så nu innebar det att vi inte hade något rent täcke över natten. Tur som var så var pappa snäll och hämtade mig så jag kunde åka med hem till mams & paps och låna ett täcke av dem. På köpet fick jag hem en DVD som jag och Niclas fick av min syster. :) En påse chips och en glas fick jag även med mig hem, mumsmums :D Så, det blev hem och ta ut vovven min och sedan hoppa in i duschen innan jag fortsatte med designen. Blev ganska nöjd med headern, inga större konstigheter här inte. Det enda jag kanske kommer att fixa är antagligen rubrikerna och kategorierna och eventuellt lägga in lite bilder i menyn också.

Nu har vi drygt en timme kvar av denna lektion och efter det har vi lunch. Undra vad det är för mat idag då.. hm.
Efteråt har vi estetisk verksamhet där vi håller på med julshowen, och därefter form där vi gör stora självporträtt i lera. - Hur kul som helst!! :)

Jag hinner nästan bara hem och "vända" innan det är dags för att tvätta hemma. Äntligen tvätt säger jag bara. Ska bli skönt att bli av med högen som ligger hemma, haha. (Onödigt vetande, men whatever.. (a))

Nae men nu har jag nog suttit och inte gjort någonting vettigt känner jag, haha. Men men.. eh.

Skriver sen.

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0