Uppdaterad annons - Nu ÄNNU lägre pris!

Jag säljer nu min Nikon D40 för att jag vill byta upp mig. 

Säljer följande i samma "paket" och priserna inom paranteserna är vad jag har
köpt det för:

- Nikon D40 kamerahus ( 3995:- )
- 18-55mm kitobjektiv ( 1495:- )
- Hähnel Batterigrepp ( 1198:- )
- Nikon Trådlös Fjärrutlösare ML-L3 ( 249:- )
- Nikon Golla SLR Väska ( 195:- )
- Loreo Objektiv "Lens in a Cap" ( 375:- )

Kamerahuset och kitobjektivet köptes för ca 2 år sedan. Batterigrepp och
fjärrutlösaren köptes för ca. 1 år sedan. Väskan och Loreo "objektivet" köptes
för ca 3 veckor sedan.

Självklart medföljer kartong, USB-kabel, batteri och laddare.

Allt till ett sammanlagt värde av 7507:- säljes nu för 3000:-.
____________________________

Vill du även ha ett Nikon AF 50/1,8D objektiv (värde 1290:-) så hamnar priset
på 4000:- istället.

Kameran finns i Nynäshamn.

Pris: 3000 kronor




Kommentarer
Postat av: ebba delin

Du Felicia, jag undrar om det finns möjlighet att testa kameran innan man köper den? För jag kan ju säga att mina föräldrar kommer ge med sig, men dom är osäkra på massa så dom vill att jag ska testa den först.



Puss

2010-09-25 @ 21:07:08
URL: http://femtonveckor.blogg.se/
Postat av: ebba delin

Hej Felicia !

Nu har jag fått besked utav mina föräldrar och dom köper Kameran, När sa du att du behövde pengarna senast? Var det den 29 oktober?



Mvh Ebba

2010-09-27 @ 20:12:30
URL: http://femtonveckor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0