Tråkig kväll..



Här sitter jag i ett soffhörn och lyssnar på när Niclas och Kurre spelar MarioParty(?) på Wii. Jag är seg, har huvudvärk och är hungrig även fast vi åt för inte alls länge sedan, haha. Lite typiskt mig..


Igår hade jag en äcklig jävla mensvärk, så jag gick aldrig till skolan. Idag hade jag tänkt att gå, men trots att jag hade en sovmorgon så försov jag mig och vaknade drygt 10 minuter innan bussen skulle gå. Hade jag tagit bussen därefter hade det inte spelat någon roll, för då hade lektionen så gott som endå slutat när jag väl hade kommit fram till skolan. Så, blev hemma idag också.


Imorgon MÅSTE jag bara till skolan. Jag kan inte vara borta från skolan mer nu vafan. Jag hamnar efter som fan känns det som, men vad ska man göra när man är sjuk? Först hade jag urinvägsinfektion ett par dagar då jag knappt ens kunde gå. Så var jag i skolan En dag, sen la jag på mig en laaagom mysig förkylning, och direkt efter kom mensvärken. Men, som sagt, imorgon SKA jag till skolan.


Vi har mössprovning! Så det så.



Igår testade jag mitt löshår. Färgen är dock inte den samma som mitt riktiga hår längre, men jag blir gott sugen på att färga både mitt och löshåret för att kunna börja använda det igen. Så galet fint med långt hår, så tvekan är inte stor alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0