Nikon D300s, snälla, bli min!


bilder lånade från gandhivts.com

ÅH vad jag är sugen på denna skönhet!!! (bilder ovan, och till höger nedan)

Ser ni skillnaden på en Nikon D3000(lika liten som min, bara att jag nu har ett batterigrepp också så det gör väl kameran lite "maffigare" ;)), och en Nikon D300s till höger som jag suktar så enormt efter!! Galet galet galet..


bild lånad från kamerabild.se






Mitt val står mellan att sälja min nuvarande D40 + massa tillbehör(kitoptik, fjärrutlösare, väskan jag precis beställde haha och småsaker), och ta drygt 1/3 av mina sparade körkortspengar för att kunna köpa skönheten ovan.

Eller, att helt enkelt låta bli...




Vad tycker ni?
(tror att jag kommer behöva lite råd innan jag bestämmer mig ;$)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0