Letters to Juliet

Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera känner jag. Det har hänt så mycket, eller kanske ingenting alls? Hm. Från att varit fast med urinvägsinfektion till att VAP:pa (vård-av-pojkvän (a)) till att bara känna sig helt skoldöd. Fan sista året får man inte känna sig såhär. Man ska vara aaaastaggad och se fram emot studenten. Är jag det? Hm jag vet inte. Vet inte vad jag vill alls längre tror jag. I framtiden alltså. Jag önskar att man hade hur mycket pengar som helst, eller så mycket att man klarar sig BRA i alla fall, att man bara kan sysselsätta sig med det man tycker om. Alltså bara fota, rita och måla, och självklart att tatuera. Att sysselsätta sig med bara det man tycker om. Göra det När man vill, Hur man vill, när man liksom bara känner för det. Utan att någon annan ska kunna lägga sig i. DET vore något! DET vore livet.


Men ja, drömma kan man. Eller hur?
Hur som helst.
Jag och Niclas har precis spelat GH och nu sitter han och spelar något jag inte förstår någonting alls utav.
Imorgon har jag bara Bild och Form, och slutar tidigt, så jag Måste verkligen gå till skolan imorgon. Att ta igen dessa ämnen är inte det lättaste ska ni veta! Ha..
Efteråt tänkte jag överraska världens bästa föräldrar med någonting som jag hoppas att de uppskattar. För allt de har gjort för mig, för Niclas. De är bäst.

this is me now..


imorgonkväll har jag och niclas sagt att vi ska ha en myskväll, BARA han och jag. med massa godsaker framför idol-slutaudition och förmodligen en film. resten av helgen ska vi måla hos mams o paps, sen kommer svärmor hit och tittar på våran lya. :)

NATTINATTI :*


filmtips; LETTERS TO JULIET <3

Kommentarer
Postat av: /C'

fining<3

2010-09-17 @ 07:38:44
URL: http://carefulwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0