Byta upp mig mot en bärbar istället

efter att fått en saftig elräkning så har jag beslutat mig för att sälja min dator + skärm och tangentbord i ett komplett paket för att byta upp mig till en bärbar dator istället. dels lär den inte äta lika mycket ström som min nuvarande, och så är det smidigt och skönt med en bärbar som jag hade förut. när vi endå inte sitter vid datorerna alltför mycket längre, så behöver jag väl inte ha en stor stationär som bara tar plats. räcker med niclas dator, hah..

dock känns det lite trist, men ska ju köpa mig en ny kamera snart förhoppningsvis, så då spelar det ju ingen roll ;D



något i denna stil får det ta och bli! gäärna med någon flashig färg, men det får vi väl se x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0