Vill bara sluta..

Gud jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner att jag bara skulle behöva, typ, DÖ?
Nej men vafan.. jag orkar inte skolan längre. Jag ORKAR inte gå till skolan, för jag får en sådan jävla Å N G E S T. Jag känner nu när jag pratar(skriver) om det, att pulsen bara blir högre och högre. Jag orkar inte, jag kan inte! Och jag vet att det är nu man ska gå emot sig själv och säga att "Jag kan visst!" , men jag vet inte hur många gånger jag faktiskt har försökt. Men jag kan inte. Jag orkar inte..

ASSÅ ! ... jag vet inte huuuuur mycket jag har att göra. Kommer typ ta studenten med massa IG..

Kommentarer
Postat av: olivia

Hej Felicia! Du har fixat min blogg för länge sedan och nu går det inte att ta bort made by Felicia och så kommer texten åt fel håll. Kika in på min blogg och kolla så får du se. Skulle du inte kunna hjälpa mig så att jag får bort made by Felicia och texten åt rätt håll? Skulle vara tacksam om du hörde av dig! / Olivia (Oclaar.blogg.se)

2010-10-20 @ 17:43:35
URL: http://oclaar.blogg.se/
Postat av: olivia

Texten är nu åt rätt håll men textstilen blir olika när man skriver. Vet du hur man ändrar det? Alltså jag vill ha texten man skriver i Arial och inte som den är i översta inlägget just nu. Det är ju konstigt att några inlägg blir Arial och några inte. Kan du hjälpa mig?

2010-10-20 @ 18:44:23
URL: http://oclaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0