Tatuering är skoj



Har missat att visa att jag har lagt till lite blommor på armen :) Ni ser de större blommorna som inte sitter på någon gren, gjorde jag härom dagen. Har även tre stycken på underarmen, och två stycken som är näst intill min stjärna på insidan av överarmen ni vet :) Nu väntar bara att växten fylls i, och även "Donna" på min underarm. Annars, längtar jag galet tills jag har hela armen klar :)



Här sitter jag annars i soffan hos mamma och pappa där jag är ensam hemma med Vissla och Kim. Vi har det såå mysigt. Jag kom hit redan strax innan halv nio imorse då jag inte var sugen att vakna med en jävligt bakfull pojkvän. Så, jag tog med mig vovven hit, och ja, här är jag nu.

Sick Puppies <3




this is me and our dogs now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0