My heart beats for love


fotad med nikon d90 + nikon 18-105mm

Hej alla! Sitter och bloggar från Niclas dator medans han själv är på toa, haha! Får passa på ;) Jag har precis sålt min D40 och håller på med tvätten nu också. Hade tänkt att tatuera lite mer på min arm såfort jag har slängt in ny tvätt i maskinerna, och så skulle jag ju behöva plugga en hel del. Dock är det cpsvårt när jag inte har en dator, som jag gärna skulle vilja ha. Hoppas att Niclas kan offra sig någon dag och låna ut denna (:


Nej ni, jag har mycket att göra, och lovar att återkomma såfort jag har tillgänglighet till en dator, när det nu blir.

 

PUSS !


Kommentarer
Postat av: c

hur mkt fick du d40:n såld för? :)



och durrååå, du är snyggabruden no1 ;d<333

2010-10-14 @ 07:06:15
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0