Missat min nya gadd & byxorna?



Liiite egopicts ja, som jag bjuder på, hihi.
Som ni ser har jag en ny gadd gjord för några dagar sedan.
"Live Love Laugh"
Sista kanske inte stämmer in på mig så värst mycket, men jag gillar det. Det är fint!

Och annars, fick jag ett par jobbarbyxor av papsen förrigår tror jag det var(ja, lite dagvild haha). Skiitsnygga, marinblåa "elbyxor" som jag säger, då Niclas har likadana fast där det står typ El-programmet Nynäshamn eller något sånt. På mina ville jag ha som papsen har på sina, "A Nilsson El & Fastighetservice". Hihi :D Så, lär bli mina byxor som jag kanske har när det målas och jobbas! :)

Och tatuerade tjejer i "snickarbyxor" är ju bara så rawr ;-) Haha!


Kommentarer
Postat av: c

jäkla snyggo, grr. och den där texten hade faktiskt jag med tänkt tatuera in ;o men öhm ,gjorde du den själv?

2010-10-22 @ 15:11:34
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Linnea

hur gjorde du den själv? :O

2010-10-24 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0