Illustration

Här sitter jag med en mjölkchoklad-bit i munnen och funderar på hur jag ska sätta pennan i pappret. Jag har egentligen hur mycket teoretiskt plugg som finns att göra, men väljer att göra det roligaste jag har i uppgift att göra. Jag har nämligen fått jobb som illustratör! Tro det eller ej! Det är skitskoj, och jag trodde aldrig att det skulle komma ett erbjudande till mig bara sådär, innan jag ens har hunnit gå ut skolan. Så nu ska jag göra allt jag kan - och lite till, för att visa det bästa inom mig.

Skolan kan bara................ brinna upp.
Tycker jag.

Vill bara sluuuuuta skolan nu nu nu..

Kommentarer
Postat av: c

WIE! :D <333

2010-10-12 @ 22:18:58
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0