Felicia goes happy again!



Titta vad jag kom hem med nyligen! :D

Efter en lång stunds fundering om vilken kamera jag ville köpa, OM jag skulle köpa en ny kamera över huvudtaget, eller vad jag skulle ta mig till över huvudtaget, så bestämde jag mig igårkväll.
Så, jag vandrade ner till centrum imorse strax innan 10 för att kolla på AudioVideo hur deras priser var, men vände klacken fortare än kvickt när jag såg deras priser, och tog istället bussen upp till Expert. Där sa det klick med en gång för en Nikon D90 med ett Nikon AF-S DX 18-105/3,5-5,6G ED VR objektiv (a)

Först hade jag funderingar på en D300s ju, men tyckte att den var helt galet för dyr efter en grundligare tanke. Sen, när jag såg att D7000 skulle komma ut inom kort så blev den aktuell. Men, jag tog mig en ytterligare funderare och bestämde mig att vara liite mer ekonomisk och satsa på en D90 istället.


Så, nu för tillfället har jag två kameror att klicka runt med ;) SuperkulkulkuL!!!

Ska ju in till stan med foto-klassen snart och åka till Fotografiska och titta på utställningen Fashion, så kan nog bli att jag tar med mig nya skönheten! :D

Kommentarer
Postat av: c

NEJMEN SE DÄR! nu har vi ju likadaaana skönheter :D:D

2010-10-05 @ 13:09:55
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: c

sv: inte? ;> har haft den sen i slutet av augusti, hah. skrev det i min dåvarandra blogg också, så då måste du missat det!



öhm, jag troor jag har gått den där kursen. men jag kan tänka mig gå den igen :-) (alltså när jag köpte min D40x ingick en fotokurs då också) <3

2010-10-06 @ 07:43:46
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, du kommer bli supernöjd med den! :)

2010-10-06 @ 07:54:25
URL: http://nathaliten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0