....................

Alla har vi våra mindre bra dagar. Idag är en sådan dag för mig.
Igårkväll mådde varken jag eller Niclas bra, så det blev sent i säng för våran del. Dock trodde jag att jag skulle må bättre imorse efter lite frukost, men det hjälpte inte. Med illamående och magvärk somnade jag om och stannade hemma från skolan. Jag fick min stationära dator, skärm och tangentbordet sålt idag iallafall, så jag har gått och blivit lite rikare, vilket känns bra.

Nu framåt kvällskvisten har jag blivit bara mer och mer deprimerad. Jag vet inte varför, och tänker nog inte sitta och berätta allt i bloggen som surrar i mitt huvud, men måste endå skriva av mig lite. Jag hatar att vara deprimerad. Det suger verkligen, ..






Nu ska jag, eh.. kanske sova.
Eller inte.


Kommentarer
Postat av: cassie

Jag finns här för dig, när som helst <3

2010-10-04 @ 23:48:48
Postat av: catarina

synd att vi inte kunde ses idag. du kan messa if u want to, alltid. <3

2010-10-05 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0