Boooring. Men det var väl inget nytt.

Usch. Det är kallt och jag har hur mycket plugg som helst att göra. Jag orkar inte alls, vill inte, orkar inte, vill inte, och tänker inte. Eller jo, det tänker jag, men jag vill inte. Jag tror att jag har minst 4 svenska-uppgifter att göra, en kulturhistoria och en idrottsuppgift. Sen har jag ett hemligt projekt på G, plus att jag måste måla lite också.. Sen VILL jag inget mer än att bara lägga mig i soffan ihoprullad i ett täcke och rita lite så som jag vill.

Men nej, det får man självklart inte. Otur otur..

Nej nu ska jag vattna blommorna och vänta på maten.
Tydligen ska jag diska också.. Ciao

Kommentarer
Postat av: ebba

Hej felicia! Du jag provar nog kameran den dagen jag köper den och jag tänkte langa fram cashen på fredag-lördag om det passar dig såklart!



Puss

2010-10-11 @ 18:51:54
URL: http://femtonveckor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0