Me and my tattoos


Sådäääär! Ska föreställa mig, kanske ni kunde räkna ur med tanke på das tattoooos, men endå. Vart hyfsat nöjd, vad tycker ni?

 

 

Nej ni, nu var det inte roligt att vara ensam längre. Men, gubben har än inte kommit hem(02:00), och jag vet att jag kanske är lite "ÅÅÅHHANHARVARITBORTAFÖRLÄNGENU" med halvt ironi inblandat men ser ni klockan eller? Jag tycker att det är sinnessjukt att Gå när klockan är typ 23-23.30 och har inte kommit hem när klockan är två? :( eller är jag knäpp som tycker så?

Haha, aja. Jag ska lägga mig i sängen och mysa med Vissla ifall hon tillåter det.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: lina

Har du börjat på min julklapp då?!

<3

2010-11-08 @ 06:46:08
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0