Konstiga drömmar

Här sitter jag hemma och myser med Vissla. Jag vägrar gå till skolan när jag vet att det finns ett muntligt föredrag att göra, som jag inte ens har gjort.. Plus att, min vovve inte låter mig sova om nätterna. Hon ska ut flera gånger för att göra både ett och två, och självklart inte allt på samma gång, så nej, jag fick inte alls mycket sömn.

Och vilken dröm jag hade inatt. Det är störande när man drömmer sånt som, man vet ska ske, typ. Som imorse när Niclas skulle åka till skolan bad jag han att han ska handla på hemvägen, och att han ska speciellt köpa en sak som jag bad om. Och då, drömde jag om att han handlade, och köpte en massa saker - förutom det jag bad om. Haha. >.<

Sen drömde jag att jag var sopgubbe. HAH.. men det hoppas jag inte sker i verkligheten... *neheeee*

 

Nu ska jag ta ut Vissla. Skriver senare!


hihi visst är min älskling gullig som skrev detta här om dagen :*) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0