The Last Song

Im back, bloggen!
Tillbaka från slit och släp på jobbet ;) Haha nejrå, det är kul att få jobba tycker jag. Inte bara sitta hemma och slöaaaa. Så, hoppas helt klart att jag får jobba mer mer mer nu när "lovet" snart väntar.

Imorgon blir det bara en lektion för jag ska till PRIMA efteråt, så det är rätt skönt då, och då är det alltså helt lugnt att vara degig efter kvällens jobbande. Nu håller jag på och väntar på filmen "The Last Song" och tänkte spela lite Dont Look Back In Anger på gura :) Förresten håller jag på att lära min älskling att spela, och det går riktigt bra! Kul som satan att han har tänkt sig att lära sig spela :D Så vi kan sitta tsms och spela, yummi yummi!

Men men, skriver aaaantagligen imorgon.
Så, då lär ni märka hur det har gått med lägenheten.

Godnatt sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0