Sveriges fulaste hem



Idag fyllde jag i allt svart i min kära fjäril, skönt att få det gjort någon gång! Hoppas det blev tillräckligt bra nu, så det bara är det rosa som är kvar på den. Vore skönt att ha den tatueringen helt klar, för det är typ den finaste jag har - än så länge ! :)

Idag har jag varit med Elliii. Jag fyllde i hennes tatuering innan jag gav mig på min fjäril. Därefter åt jag lite, sen bar det hem mot henne. Innan vi gick hem till henne gick vi på 2 minuter på en lägenhetsvisning i samma område där hon bor, och det var nog den fulaste lägenheten jag har sett! Fy i satan säger jag bara. Lucky me att vi inte ska anmäla intresse för den ;)

Nu ska jag nog ta och försöka lägga mig och få en blund. Försov mig imorse, och var väl inte så bra kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0