Storshopping @ IKEA!

Imorgon fredag ska jag, mamma och min älskling åka till IKEA och storshoppa! Kul som satan ska det bli! :) Har en inköpslista på 5 st A4-sidor full med saker som ska inhandlas. Kul eller hur? SKOJA INTE! :D Hihi. Eller, det tycker iaf jag och mamma. Ni vet ju hur killar och IKEA går ihop ;) Haha.

Lördagsmorgonen ska jag jobba, och under tiden jag gör det ligger väl min älskling och sover i min nu nybäddade(=SKÖNT!) säng, och därefter ska han ut och dela ut sitt CV överallt. Han måååååste skaffa sig ett jobb när vi flyttar juu :) Hihi!

Söndag är det visning på VÅRAN(förhoppningsvis iaf) lägenhet, som vi verkligen håller tummarna för ska bli våran!

Får se ifall vi hämtar soffan i helgen också! :) Mycket att göra nu för tiden.

Och plugga, har man självklart glömt bort att göra.
Har så GRYMT mycket jag måste göra, på mindre än en vecka! På fredag sätts betygen, O M G säger jag bara..

Måste göra;
- Kulturhistoria redovisning
- Idrottsuppgift
- Naturkunskap tentuppgift
- Bild



Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

tycker du är risig med uppdatering nu felli ;P

2010-05-23 @ 22:24:40
URL: http://ebbadelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0