Sova, tack!

Godmorgon allesammans!
Sovit gott?
Det har iaf jag! Jag somnade fortare än kvickt igårkväll, och första gången på länge utan en rullande film eller lite musik. Har en tendens att alltid vilja ha en film på när jag ska sova, om inte Niclas är här förstårs. Men nej, nu var jag så trött att jag somnade endå. :-) och usch, nu är jag så trött så det får heta duga. Jag var SÅ nära att somna om imorse, om det inte vore för pappa som hörde att min klocka ringde, och att jag aldrig klev upp. Så han väckte mig, och jag kände mig mer eller mindre tvungen att kliva upp även ifall det var det som jag minst ville, hah. Men iaf, det är bara en lektion för mig ju idag, så det ska nog funka jättebra. Men mjau, nu ska jag strax pysa iväg till bussen så jag ska bara fixa det lilla sista, sen så.

Skriver senare idag.

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du tatueringar på folk? :)

2010-05-27 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0