Sikken jeeevla röra



Närmare än såhär får ni inte komma bilderna. Det räcker med att se från detta håll, för att se hur FÖRJÄVLIGT mitt rum ser ut nu! Jag gav mig på min andra garderob idag bestående av lite kläder och en jävla massa väskor(ligger på sängen), ett litet bord från IKEA, massa jävla papper(betyg, lönepapper, foton, teckningar) och massa annat både kul och icke kul, haha. Och, jag orkar inte fixa denna röra nu, för jag är på gång med en tattoooo ;)




JAG HAR HAFT VÄRLDENS VÄRSTA MENSVÄRK IDAG! Jag trodde emellanåt att jag skulle spy för att jag mådde så illa och hade så ont. Aldrig har jag haft så ont i mensmagen som nu! Åt helvete säger jag bara.. Vek mig när jag och pappa åkte ner en sväng till centrum, så han skjutsade hem mig innan han skulle åka och handla mat till oss. Vilade en stund i vårsolen på baksidan med en värmekudde om magen, och knarkade Ipren. Nu är det dock lite bättre, men kan vara för att jag har tagit två tabletter ;D

Dagen i allmänhet har annars varit verkligen NOT MY DAY. Mamma jobbade(kom hem nyligen), Elli var i Örebro(kommit hem nu), Niclas skulle ut på krogen(han är ute nu) och pappa skulle också någonstans. Inte hade man någon att snacka med på msn heller, för alla skulle göra något. Skulle de inte sova, så skulle de ut på Freja, som verkar vara stället man skulle ha varit på idag - IFALL man var 18 ja.. *suck*
Sen så när jag och pappa iaf skulle äta innan han skulle åka, då ska jag ta ut förpackningen med potatissallad från kylskåpet, som låg på ett fat. Tror ni inte att jag tappar både fat och förpackning i golvet eller? Potatissallad var det fullt utav i hela köket, och lika så med porslinsbitar utav tallriken. GUD vad pissed off jag var efter det. DÅ var jag inte riktigt att leka med...

Men sen kom jag på den utmärkta idén att börja skissa på en tatuering jag har på gång, som jag sa i början av inlägget. Den ska sitta på min högra vad, så jag tänkte ta och börja på den nu :) Det blir bara konturer idag, plus att jag ska göra mer på den, men det gör jag också senare. Just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0