Seeeeeeeeeeen update

Oj, snacka om olikt mig att inte skriva någonting på 4 dagar.
Vet inte riktigt vad jag ska komma på för ursäkt ;-)

Kaaanske att jag har spenderat dagar med Niclas sedan i torsdags. Nu är det måndagskväll, och han är glädjande fortfarande här. Vi har så mycket på gång så det är inte konstigt att jag inte vill sitta här. Vi var ju som sagt på IKEA, jag har jobbat, vi var på lägenhetsvisning och har shoppat soffa, köksbord + stolar. Nu sitter vi på helspänd och väntar på att mäklaren ska ringa imorgon så budgivningen kan gå igång - och sen är det bara att hålla tummarna! Så, det är vad som är på gång nu! :D Imorgon ska jag jobba också, räkafton på hotellet. :-)

Och, så går vi på sommarlov nästa vecka!! Omggggggg. Haha. Så det är jävligt stressigt i skolan känns det som, eftersom betygen sätts redan nu på fredag. Holy shit säger jag bara. >.<

MEN, där har ni alltså anledningen till varför jag kan vara lite off.
Tror iaf att jag skriver mer imorgon.


CIAO sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0