Plugg och jobb, tummen upp!

Sådär ja! Snacka om att jag känner mig nöjd.
Igår hjälpte min älskling mig med våran idrottsuppgift så jag hann få in den innan deadline igårkväll, så det hann jag precis med. SKÖNT! Och nu, har jag precis gjort färdigt och skickat in en NK-uppgift som jag har suttit med i, eeeeeh, sen typ.. lite innan sportlovet? Helt SAJK! Att jag skickar in den bara ett par dagar innan betygen sätts, när jag har haft nästan hela terminen på mig. Men fan, nöjd ska jag vara iaf, så jag inte bara sket i den! :-)

Och budgivningen satt inte igång idag som vi trodde, utan mäklaren ringde visst bara runt och kollade vilka som är eller inte intresserade av lägenheten. Så, imorgon kl. 11.00 sätts det igång, och DÅ är det verkligen bara att hålla tummarna så inga dryga jäääävlar budar över! ;-) HÅLL TUMMARNA ÄR NI GULLIGA! :) För.. horoskopet för imorgon lät inte så lovande, haha..

Men, nu ska jag byta om och fixa till frillan innan jag sticker iväg till hotellet och jobbar ett par timmar.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0