Min "fredagskväll" ;







Idag är det "fredag" :D Kort och soft dag i skolan idag, och lekte sedan en stund med Elli. Vi var först upp på Kvantum innan vi gick hem till mig, så jag köpte med mig en cola och massa snacks. Mums mums!
Visste inte vilken av de nya chokladerna jag skulle prova, så jag kom hem med båda två :$ dock tycker jag mest om Kokos-chokladen, för Polka-chokladen var lite För söt, även om den smakade bra endå. Jag älskar ju polka, så egentligen har den gått ner ganska bra, fast kokos var godast :)

Nej ni, nu ska jag gå och kissa liteeee, för er som undrar, haha! Och sedan, ska jag fylla i denna tatuering jag har på vänstra benet :) Får se ifall jag fyller i min fjäril på insidan också samtidigt, eller ifall jag senare, imorgon kanske, börjar på en ny som jag har på G ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0