Lunchtajjjm

'Godmorgon' bloggen! Här sitter jag hemma och lagar min lunch. Det enda jag var i skolan för idag var för att plocka ur lite papper i mitt skåp, sen slutade vi tydligen. Då drog Niclas mig till sig och så gick vi upp till elhuset där de hade lektion. Så, jag fastnade där, glömde helt bort att äta lunch, och beslöt mig för att åka hem. Så nu sitter jag som sagt här, ska alldeless strax äta lunch för att sedan pysa iväg till tandläkaren. Eller, bussen går om 2 h.. men, endå! Ikväll ska jag även gadda, och blir det inte alltför sent så ska jag hjälpa mamma med hennes hårfärgning. Och förresten, så tyckte Niclas att mitt hår blev fint. Dååå blev jag glader :-)

Nu ska jag äta, CIAO /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0