It is what it is

Hej bloggen. Jag ber om ursäkt om att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt bara haft annat för mig. Det måste man väl få ha ibland också? :-)
Bland annat har jag varit hos min älskling mellan söndag och måndagen, så jag sov där och blev kvar där under halva måndagsmorgonen också, och åkte därefter hem till familjen i Nynäs. Jag packade lite till, eftersom jag hade halva garderoben liggandes på sängen, och ville gääärna kunna lägga mig där utan problem.

Idag sitter jag nu här i skolan och har min första och dagens enda lektion, grafisk illustration. Helt okej, för tiden brukar gå så otroligt fort när man är här, så det är chill! :) Därefter ska jag hem och troligtvis städa lite till, eller om man ska lägga sig framför tvn och slappa lite med vovvarna.

Älsklingen mår inge vidare, men jag hoppas endå att han orkar komma hit, eftersom vi har bestämt att gå på en lägenhetsvisning. Det är egentligen två stycken, men den ena verkar inte svara när man ringer, HM? Sur jag blir på det. Så ja, det är tre lägenheter i samma område som väntas att bli uppkollade av oss, haha! :)
Så, ifall min älskling orkar, som jag hoppas, ska vi dit och kika idag.

Men, nu tänkte jag göra lite nytta så jag blir färdig med min uppgift någon gång.


Kommentarer
Postat av: /C'

sv; thanks sweet <3 han tackar för gratulationen också, heh.

2010-05-18 @ 11:05:12
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0