Här var det städat i garderoben!



Sådär ja! Nu har jag gjort det någorlunda bättre i min ena garderob. Jag var väldigt sträng mot mig själv och rensade ur verkligen massvis med kläder! Det blev tre proppfulla ICA-papperskassar med kläder, så jag är stolt över mig att jag fick iväg så mycket kläder. :) De går ju endå till välgörenhet, så lite får man väl offra ;)

Får se ifall jag orkar mig på min andra garderob imorgon, kanske man ska riktigt städa, och kanske packa ner i kartonger? Eller a, det är nog inte så bråttom med det.. men endå!



Efter lite städning blev det "fruktsallad" ;D Dock så hade vi inte så mycket hemma att komma med, så det fick endast bli ett äpple, en banan, ett par polka-chokladbitar och toppat med sockerhjärtan - för att det inte skulle bli föör nyttigt! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0