Framtiden är vår

Sådär ja! Efter mycket velande fram och tillbaka så blev detta på bilden mitt resultat. En utbyggnad till datumet alltså. :)

Skulle ju fylla i mina hjärtan som jag skrev i förra inlägget, men det blev bara 3 st utav dem för att det gjorde så in i helsikkke ont säger jag bara! Så, den får jag fylla i flera gånger, lär aldrig ta den igen i en sittning (a) Lilla mesen jag är, haha.

Så iaf, satte jag mig och letade en speciell symbol jag ville ha, för någonting som jag vill tatuera. Men, jag hittade inte någonting som jag tyckte var passande, så jag ändrade mig och ville göra en liten tjock fågelunge. Haha, låter säkert wierd, men har sett några bilder och de är hur söta som helst! (a) Meeeen, jag kunde inte rita av den, jag vet inte vad som riktigt hände, haha, så jag gav upp den tanken också..
Så tänkte jag en liten liten ängel, verkligen miniatyr. Det blev samma där, hittade ingen som passade riktigt, inget som föll mig för smaken direkt. Så jag sket i det.

Istället googlade jag på latinska ordspråk, och fann detta.

" Futurum nobis est " - Framtiden är vår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0