6 maj

Godmorgon allesammans!
Här sitter jag och har precis plattat håret, och ska alldeless strax ta en promenad med Vissla innan jag pyser iväg till bussen. Idag är det ingenting speciellt i skolan, och inte heller har jag något planerat efter skoltid. Det tycker jag i o f s är väldigt skönt, att bara komma hem och slappa. Funderar på att slänga mig framför tvn då eller något, slockna en stund - som jag faktiskt gjorde igår också, hihi.

Idag ska jag troligtvis ta hem mina målningar från utställningen, som för stunden står i skolan och dammar. Skönt, med stjuts hem! Hihi :-)

Men men, nu ska jag och vovven ut.
Skriver senare.

Ska för övrigt Gratta min syster Elina som fyller år idag! Grattiiiiis <3

CIAO /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0