1 maj

Idag är det 1 maj, och idag har vi hunnit göra massvis. Först blev det ner till centrum och göra det vanliga, tippa på hästar och fika. Därefter åkte vi till två olika loppisar, och senare handla på Kvantum. Nu har jag precis ätit lite från gårdagens mat, lax och pommes, supergott! Men, är väldigt mätt nu, så kommer inte orka äta en tårtbit när Elina med familj snart kommer hit och vi lär fika :-)
Min syster jobbar på Ica Maxi, så jag 'beställde' en superdupermysig filt som jag hoppas att hon har med sig. Ett måste när jag och Niclas flyttar! :-) Då skulle jag kunna ha ett tiotal filtar i soffan, hihi.

Vissla har gått och blivit skendräktig. Jag och mamma hoppades på att det skulle vara valpar på G, men det är skendräktighet istället. Fast, kanske lika bra det, tror att damen har fått tillräckligt med valpar. ;-( Fast, det vore något de!

Nejni, nu ska jag dra mig härifrån.
Skriver kanske senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0