Vilken tycker du?

Ny design, igen!
Men, helt ärligt, så känner jag mig mer hemma med en mörk design. Dock när jag själv sitter och tittar runt på bloggar, så tycker jag det är snyggast med ljusa och stilrena designs, men själv blir jag aldrig nöjd med något liknande till moi. Så, jag får nog vara kvar på den mörka sidan, och nu, blir det mörkgrått och rosa. Skitballt ju :D
Dooock så har jag ett problem.
Jag har tre olika headers att välja mellan. Inte så jättestor skillnad, men lite är det iaf.
Titta här och säg vilken du tycker är snyggast! Titta på detaljerna bakom texten.


(bilderna är klickbara)


Kommentarer
Postat av: alex

din header och uppbyggnade av bloggen e fin design :) !

2010-03-14 @ 14:08:47
URL: http://makeyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0