PS. I love you



Någon av dessa, eller båda två ifall jag är piggelin, ska bli min sysselsättning innan jag går till sängs ikväll. Eller, jag lär somna till någon av dem iaf.
Men, innan dess, måste måste måste jag skriva klart min 'Ragnarök', en svenska-uppgift, som vi har tills imorgon. Iiiinte så taggad, för det går inte så värst bra för mig? Har skrivit ungefär en halv A4, och vi ska skriva 2st. Hm? Men men, får försöka. Måste verkligen :(

Juste.
Tog en bättre bild på målningen idag också. Om ni tittar noooga, så ser ni att jag håller på och skissar upp rosor bland de andra blommorna. Ska börja måla på dem nästa onsdag I guess :)



Ett tag kvar, men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0