Scary, hell yeah!

Vi har fått en uppgift på foto't i skolan att fotografera spökfoton. Antingen ska vi försöka få tag på riktiga spöken/andar, eller göra någonting som ska föreställa ett spöke, eller bara leka oss i photoshop. Vad jag har gjort, det får ni fundera ut själva ;) Men kul som satan var det, och nu är jag så trött att jag tror att jag ska somna här vid tangentbordet. Har suttit i drygt 2 h och bara redigerat inte alls många bilder. Men, jag är nöjd! Vad tycker ni? :D Och vilken är eran favorit?












Kommentarer
Postat av: catarina

wow, det där blev ju awesome hörrudu! hur gick du tillväga nudå, om man får fråga? (a)

jag gillade bild numro ett & två mest I think. bara för att det ser ut som riktiga 'skepnader', men ja, de andra var också lite grymma :D <33

2010-03-21 @ 08:32:55
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

DU är fin! sluta med ledsna smileysar för du har inte nåt att vara ledsen över :o hah.



nä, jag skulle bara ut i regnet med voffsen >.< :D



HAHA! så du blev lite rädd trots allt? ;D

"så jag tog först en linjal och viftade inte alltför fort framför kameran medans den tog bilden".. haha sötis! va kul det lät x)

nejmen vad smart , : ) du kom ju på riktigt bra idéer ju :D

och resultatet blev skitballt!

jag ska nog prova jag med, om jag törs ;$

2010-03-21 @ 18:30:08
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: Anna

Näst sista :) rolig idé :P

2010-03-24 @ 15:39:22
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0