Resfeber?

Hej bloggen! Jag sitter vaken än, och det kan man undra sig varför. Trött börjar jag att bli, men det har jag inte varit länge alls, konstigt konstigt. Men, tänkte i alla fall uppdatera lite innan jag slår på en film att somna till, så ni vet att jag lever menar jag ;-)

Idag sov jag länge. För länge. Kanske för att jag inte kom i säng igår förrän strax innan 4 imorse... ? (a) Hihi. Så, vaknade strax efter 1, och hann inte göra så mycket innan det var dax att åka på kvällsskola. Färdig blev min målning i alla fall INTE, men det är inte så jätte mycket kvar heller. Fick reda på, när jag var där, att vi har nästa vecka's lektion på oss också att göra klart, och det var tur det, annars hade det varit kört för mig nu..



Sådär ser den ut för tillfället iaf. Texten blev klar, men blev inte som jag hade velat att den skulle bli, så får jag tid så tänker jag finslipa den. Annars, är det bara rosorna kvar. Syns knappt alls på bilden, men de är uppskissade, ja, ni ser ju de tillhörande bladen. ^^)

När jag kom hem duschade jag Vissla, och höll på att få hjärtstopp när Visslas klor skulle klippas. Hon om någon HAAAAAAAAAAATAR, med ren svenska, när man ens NUDDAR hennes TASSAR. Jag höll på att bli galen, för jag vet inte hur många timmar det tog för oss att ens ta en tass? Stackars hund, verkligen, men de var verkligen i behov att klippas..
Men, fick de klippta tillslut, tur det.

Packat har jag nu också gjort! Fick ner alla mina tatueringsprylar i en stor sminkväska jag har, så nu ligger de tätt packat, och det känns skönt, så de inte kastas omkring i stora bagen som jag har. Dock är den hur tung som helst. Har inte alls mycket kläder med mig, för en gångs skull, men tatueringsgrejerna väger bly, haha. Får se hur jag ska ta mig ensam till centralen imorgon, med tunga väskan och EN HUND under armen. Haha! Tycker synd om Vissla som ska behöva gå igenom centralen :( Vi tycker inte om centralen, och hon tycker inte om tåg över huvudtaget.. fy fy. Cirka 4,5 h's resande totalt framför oss imorgon då <3 Hm. Tur att vi möter Niclas på C i alla fall.

Och innan dess, måste jag köpa handskar och godis.
Massor massor massor av godis.
Eller, så får det bli i Örebro/Nora.

Men handskar måste jag ha i alla fall ha, den saken är klar!
Får jag ta i Haninge imorgon när jag endå ska till PRIMA på förmiddagen.




Och sorry för.. vad heter det.. 'trassligt' inlägg. Blev en blandad kompott. Hehe. Men nu vet ni! :D
Jag lär skriva imorgon innan vi åker.
Så, sålänge, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0