Just like a tattoo



Hej allesammans! Här sitter jag hemma på min håltimme, har fått i mig lite käk och spenderat resten av tiden åt att bara titta runt på olika bloggar, facebook och BDB. Snart bär det av till bussen mot skolan igen för en drygt halvtimmes engelskalektion. Skönt att jag endå är klar med häftet vi håller på med där, så jag vet inte riktigt vad jag kommer få göra? Men men, det löser sig säkert!

Vill bara komma till Haninge för att sedan åka till skruttiiis. Miss him so much!

Annars.... min tatuering ömmar. Inte så konstigt, den är ju nygjord ;) Men endå, haha.
Huvudvärken har jag undankommit ÄN så länge iaf, så jag hoppas att jag slipper den ständigt under helgen.

Så mjau, det lär inte bli så mycket mer uppdatering än såhär.
Jag återkommer när jag har kommit hem på lördag! See you :) /


Visst blev tatueringen finare nu när den är ifylld? :)


Kommentarer
Postat av: matilda

Snygg blogg :)

2010-03-20 @ 09:12:30
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0