It's not my lucky-day today

Allting har gått snett för mig idag.
Inte direkt my-lucky-day precis. Men men.
Jag hoppas att morgondagen blir bättre, och att jag kaaanske kan ha någonting att göra?
Rätt boring att bara vara hemma trots alls.

Önskar att jag fick spendera dagar, kvällar, nätter och mornar med min pojkvän.
Nu när det äntligen är lov.

Men som sagt,
jag har då inte tur ofta..



Tshirten nedan med rosa/svart tryck, kan ni glömma att jag visade.
Jag skulle sy om den i ryggen, för att göra den till en egen tröja.
Istället gick det åt pipan, så den är helt förstörd. Vet inte om det går att göra något alls..
Bortkastade pengar, f*n. :/

Jag saknar min älskling, thats all.



Kommentarer
Postat av: catarina

men då :( något du vill dela med dig av? : / lasta av alla bekymmer på mig bara :( ! <333

2010-03-02 @ 13:04:01
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: ANNIKA

jag använder genom NIKON D40! och jag förstårinte riktigt det andra du mena :D haha

2010-03-03 @ 10:51:35
URL: http://aa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0