I dont want to be

Jag tror jag hade världens konstigaste dröm inatt.
Jag drömde att jag skulle sälja min mobil, som jag faktiskt har haft tankar om in real life, men
jag tror jag hoppar det. Men iaf, så skulle jag möta en tjej vid Nynäsgård(tågstationen om man ska
hit), men så kom hon från Backlura(ett bostadsområde som ligger 'ovanför' Nynäsgård). Så hörde jag
henne säga en bit ifrån mig 'Ooooh snygg!' sen så log jag, gick emot henne och kysste henne? Ehh haha weird..
Sen så skulle vi gå hem till henne, men då var man tvungen att gå igenom någon kartongbit som hängde
för i porten in till hennes lägenhet? Och där var det i alla fall massvis med folk, från min klass i grundskolan.
Och sen så, mja, vet jag inte vad som hände, för jag vaknade av att hemtelen ringde..

Idag har jag bara tagit det vääääldigt lugnt. Började med en dusch, satte mig sedan framför tvn med vovvarna och tittade på Don't forget the lyrics, väldigt skoj faktiskt! Den jävla bruden vann ca 700 000:- på att gissa rätt ord i ca 5 låtar. Helt sjukt! Men skoj var det i alla fall :)

Sen har jag bara lekt med kameran.
Eeeehhe ego typ.
Men, måste ha nya bilder till headern!
Så, förhoppningsvis kommer det upp en header under dagen/ikväll.


Hoppas på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0