Hymn to the sea



Dessa tre filmer är på gång för min del, fast Titanic är redan klar med nedladdningen. De två andra är som sagt på gång, så vi får se ifall jag klarar att hålla mig vaken tills Boys don't cry ska bli klar, för det är den jag är som mest sugen på att se just nu. Imorgon får det bli de andra två :)

Jag sitter och lyssnar till Titanic - Hymn to the sea, och jag ÄLSKAR den versionen! Självklart är Celine Dion's themesong, My heart will go on, också väldigt bra, men den häär alltså det är sjukt jag älskar den. Även om det inte är någon sångtext, så är den fin att bara lyssna på. Kopplar lite av när jag hör den.
Lyssna ni också!


Kommentarer
Postat av: Moa :)

Sjukt söt blogg! Gör du designer gratis?

2010-03-07 @ 13:53:08
URL: http://moaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0