Handen



Idag gick jag upp tidigare för att kunna duscha, innan vi skulle åka iväg till Haninge.
I det här huset, måste man nämligen gå upp tidigt ifall man vill ha chansen till vårat
badrum, annars blir resten av familjen skitsura ifall man har det på "deras tid", haha!
Nej men, ibland känns det nästan som om det är så.. Men men.

Jag var inte ens beredd på att vi skulle åka dit, men det var i alla fall tur att vi åkte dit,
för annars hade jag inte kommit hem med en dö-snygg kavaj, ett läppstift och körböckerna!

Kavaj - Kappahl 399:-
Läppstift - Cubus 60:-
Körböckerna - Akademibokhandeln 369:-



Finfint, eller hur? :D


Kommentarer
Postat av: catarina

satan va kavajen passade bra på dig! <3

och akademibohkandeln har dom inte i haninge väl? ;$ inte i centrum vad jag vet iaf, hah? jag kanske har missat nåt :o

2010-03-27 @ 16:35:15
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0