Gratisbio.se - bli medlem du också!

För ett tag sen, såg jag överallt banners och andra reklamvarianter för Gratisbio.se, att man kunde samla poäng och växla in dem mot presentkort och biobiljetter. Det första jag tänkte var, "Ännu ett sätt att bli lurad på?". Men! Ju mer jag läste om det, och dessutom såg bilder på folk med deras biobiljetter från Gratisbio.se, desto mer sugen blev jag på att bli medlem för att prova på detta. Så, jag blev medlem, och är idag i full aktivitet för att få ihop så mycket poäng som möjligt! Man förenar nytta med nöje, så jag tycker att just du ska göra som jag!

Klickar du här får du dels 50 poäng i startpoäng, PLUS 25 poäng för att det är via mig. Det är alltså en startsumma på 75 poäng, hur bra är inte det!? Så var inte fega nu kärt folk - bli medlem idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0