Gibson



Haha, vad tycker ni om min Gibson-gitarr? ;) Det är form-uppgiften vi har tills imorgon, och nu äntligen fick jag till Något. Vi skulle alltså göra en skulptur utav saker som finns hemma. Så jag använde mig utav två olika trä-slevar, en blompinne, en sytrådrulle + tråden och lite ståltråd. Och wolaaah, sådär smexig blev den!


Nu vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att kirra det personliga brevet nu. Sen kanske skriva lite på svenska-uppgiften. Imorgon måste jag ta hem engelska-läxan! Får inte glömma, inte glömma..


OCH HIMLA ILLUSTRATOR SÄGER JAG BARA! Fick virus när jag laddade ner två stycken olika >.< Suger baaaajs..


Kommentarer
Postat av: catarina

men vilken jävla fiffig idé, :O haha

2010-03-10 @ 07:20:06
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0