Gadd

Hej bloggen! Jag trodde faktiskt inte att det skulle dröja såhär länge innan jag skulle skriva igen, för jag har inte direkt haft fullt upp att göra idag? Det blev kortare skoldag än vanligt, så jag pluggade lite engelska när jag kom hem så jag hade det klart. Sen, fick jag en sån otrolig huvudvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Voltaren och alvedon, ingen utav dem hjälpte, så jag somnade här i min datorstol ett tag innan syster Sandra kom förbi på fika. Därefter har jag bara suttit här, och kom på att fylla i min växt på armen. Egentligen skulle jag lägga till en gren bara, utöka tatueringen lite hade jag tänkt, men ingen av mina två skisser jag gjorde passade in och blev bra, så jag beslöt mig för att bara fylla i gadden istället. Så nuuu, sitter jag vackert inplastad med ett fortfarande värkande huvud och ett skönt(inse ironin) illamående. Kanske dags att sova? Jag tror det, ska nämligen upp tiiidigt imorgon.

Form på morgonen.
Håltimme i drygt, 2½ h?
Sen en halv engelskalektion,
åka till Haninge(PRIMA).

Sen....

ÅKA TILL ÄLSKLING!!!! <3
Har inte varit i deras nya lya än!? Så nu ska det äntligen bära av till mitt hjärta.


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Okej:)

jag ska snart iväg , så måste snabbt fixa mig :)

2010-03-19 @ 09:11:31
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0