Donna's

Här sitter jag med blod på ena handen efter att ha tagit hand om Vissla's ännu blodigare tass, haha stackars liten. Det uppskattas verkligen inte med kloklippning för hennes del, så brukar oftast sluta med att en och annan klo börjar blöda. Men så är det, Kim's ena klo började också blöda. Så nu ligger båda i min säng och vilar.

Själv ska jag börja göra mig iordning för att förhoppningsvis träffa Hanna när hon snart kommer hem från jobbet sitt. Jag bara MÅSTE komma iväg till Kvantum för att köpa, hehe, godis? (a) och en och annan tidning. Dags för uppdatering i tatueringshyllan känns det som!

Jag har ju sagt förut att jag håller på med en målning på bild-lektionen i skolan som har med min hund att göra. Så här får ni se hur lång jag har kommit hittills. Meeeen, inte klar än! :)




Långa vägar kvar på den, men endå :)
Här är originalbilden som jag har utgått ifrån.

Saknar henne så mycket :/
Vila i frid älskling<3

1997 - 26/7 2009


Kommentarer
Postat av: catarina

åh, du är ju för duktig! skillz i allt i konstväg typ ;o nä, det är ju övning som ger färdighet såklart, men du har en extra begåvning för det :-)

2010-03-07 @ 19:29:51
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: MAGDA - S E V E N D A Y S

vad duktig du är på att måla :D

2010-03-08 @ 11:11:24
URL: http://sevendays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0