Do you remember?

Godkväll allesammans! Här sitter jag med en lagom mysig huvudvärk som börjar avta en aning efter två alvedon, hm? Jag tog kort på Vissla's tass för att jag tänkte rita av den, som vidare skulle bli en tatuering. Men tro det eller ej, den här tassen nedan som blev resultatet av ett foto, var inte så lätt att rita av som det kanske ser ut! Pälsen som går upp på de övre trampdynorna är en aaaning i vägen, och chansa vill jag inte heller, eftersom jag vill ha HENNES tass, inte någon påhittad. Så, det kanske får vänta ett tag till alltså..

Suttit med tandvärk ett par dagar har jag nu också gjort. Inte alls bra! Så jag gick in på FTV's hemsida och bokade tid hos tandläkaren, så får vi se när jag får komma dit för att få smisk :( Nae men, det var inte alls länge sedan jag var där och lagade ett hål? Då sa han till mig att jag skulle sköta tandborstningen, då han såg att det kunde vara ett hål på G, så det är väl antagligen det som har brytit ut nu..

Fick ganska nyligen en spellista till Spotify, så er som är i samma behov jag var i nyss, nämligen av ny musik, så kika upp denna! Spring ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0