Bara lite..onödig information

Godmorgon allesammans! Klockan är strax efter 14-tiden på förmiddagen och jag sitter här och tuggar på min natt-tandställning. Haha! Ingenting som stämde i den meningen, eller? Jo,
för jag vaknade för bara en timme sen, och skenan för tänderna har jag aldrig på nätterna, så ibland brukar jag bara ta den, såhär.. Den passar egentligen inte in i min mun längre, tänderna har verkligen flyttats sen jag fick denna för.. eh.. drygt 2 år sedan. Inte så konstigt om det var så länge sen, hah..

Men men.
Jag ska snart börja sminka mig och fixa till mig liiite iaf, och tigga om stjuts till skolan.
Jag vill inte, men jag måste verkligen dit för att få min Donna-målning färdig, eftersom vi har utställning, är det veckan nu efter lovet? Jag har för mig det..
Så, illa pernilla ifall jag inte får den klar. Så tänkte sätta mig och måla halva kvällen nu.

Sen blir det hem och duscha vovven. Och packa. Packa packa packa.
Alla tatueringsprylar ska tydligen med också, så jag tror att jag måste packa om lite. Haha.


Imorgon blir det då PRIMA på morgonkvisten,
hem tillbaka och packa det sista, se ifall jag har glömt något,
och sedan.. pyser vi iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0