Vill, nu!

ÄR SÅ GALET TAGGAD FÖR FLYTTEN! :D Wiiiiiie säger jag bara!
Idag var jag och pappa till en färghandel och tittade på tapeter. Eller, jag bestämde tapeterna och pappa skrev upp artikelnumrerna, så jag ska dra dit Niclas så han får kika på dem. :)
Imorgon ska vi till Bauhaus och titta på golv och duschkabin.







(Så skönt att man nästan har typ, slutat? med sminket. Iofs kanske det är för att det ska vara sommar nu, då ska man inte vara sminkad :) Inte för att jag får färg av solen, men skönt endå. Plus att man känner sig mer fräsch! Pluuuus att plånboken känner sig hedrad ifall man skippar det, hah.)


Kommentarer
Postat av: /C'

SÅ SÖT UTAN SMINK!

PLUS - lycka till med flytten, faan så kul för er säger jag bara! får man kanske komma & hälsa på? (a) heh, nä, eller.. jo? hah :$ det är faktiskt lite sick att vi aldrig träffats. <3

2010-06-13 @ 00:09:51
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0