Vad tycker ni?



Hur många tycker att det är roligt? Allt kring deras bröllop som då äntligen äger rum imorgon?

Jag har ingenting emot dem så, men jag tycker att det är så sjukt jobbigt när deras bröllop, krims och krams ska ta över alla jävla TV-kanaler. Allting handlar bara om dem, deras bröllop hit och dit.
Jag tycker då att man aldrig får höra någonting av våra kungligheter sålänge ingen ska förlova sig, gifta sig, fyller år, eller dör.

- Kommer det vara såhär när jag gifter mig då? :)
- Nej, det kommer det inte.

Så för mig,
DISS åt dessa blivande man och hustru!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker det är helt fantastiskt att de ska gifta sig och precis som du säger; de får inte så mycket uppmärksamhet sålänge ingen gifter sig, förlovar sig, dör eller fyller år så då tycker jag det är med rätto att de visas på varenda kanal, varje tidning och alla hemsidor just idag. Detta går till historien och Victoria och Daniel har väntat så länge på att få gifta sig med varandra och deras äkta kärlek lyser verkligen igenom varenda datorskärm, varenda TV och varenda radiokanal.



De är helt klart värda det. Grattis, och en absolut hiss åt brudparet, som för några minuter sedan blev man och hustru.



<3

2010-06-19 @ 16:26:51
URL: http://sannajacobsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0