2 år tillsammans med världens finaste!

Det är helt otroligt. Nu har vi varit tillsammans i hela 2 år. Jag kan inte förstå att det redan har gått 2 år sedan vi träffades för första gången, sedan vi gav varandra våran första kyss, och sedan vi 'beslutade oss för' att vi skulle bli en. Jag minns fortfarande den dagen som om det vore igår, en dag jag aldrig i mitt liv kommer att glömma.

Det var den bästa dagen jag någonsin har upplevt, helt klart. Jag är kärare nu än någonsin, och jag kan inte fatta att jag får vara flickvän till dig, världens finaste och underbaraste man! Jag älskar dig mer än vad det går att beskriva. Du är mitt allt och mycket därtill. Hand i hand ska det alltid vara du och jag.

Jag älskar dig!

20/6 2008 <3



















You're my angel, always and forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0