Todaaay

Sådärja! Nu är två års-dagen snart passerad, och den har tyvärr varit blandad med både skratt och tårar, believe it or not. Allt gick jättebra på jobbet, och gud så skönt det var att få jobba igen! Kanske var det för att det var så pass länge sedan jag jobbade senast, och för att jag har haft så otroligt tråkigt de senaste dagarna, men ack så skönt det var iaf! Hur som helst. Jag gjorde så mycket jag hann med att göra, och slutade kl 12. Då åkte vi personal upp till Körunda golf & hotell i Ösmo för att börja med en supergod brunch. Åt bla. lax, bacon, äggröra och en väldigt god sallad till. Jag blev väldigt mätt av det jag tog på tallriken då, och orkade inte att smälla i mig en våffla som resten av folket gjorde. Vi gick på rundtur på hotellet där för att se hur de hade det(eftersom vi jobbar på ett hotell, kanske det blir som en arbetsskada ;)) Därefter gick vi och spelade golf! Det var hur sjukt kul som helst, och har sagt till pappa att vi måste iväg och göra det, för det var väldigt kul! Vi avslutade med en varsin glass, och begav oss sedan hemåt.
Här var Elina O/C när jag kom hem, så det väntade middag(inte för mig, är fortfarande mätt haha), fika/efterrätt och massa spel. Under tiden när de spelade krocket så satt jag och pratade i tele med älsklingen. Har inte hört hans röst sen i onsdags, så det var skönt att äntligen få höra den igen. <3

Nu vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med. Imorgon är det PRIMA, men ska inte vara där förrän runt 2-tiden, så behöver inte ställa klockan på så jättetidigt. Men lär vakna tidigt endå, himla solen säger jag bara! Men, så jag behöver inte tänka på att lägga mig supertidigt. Vilket betyder att jag kaaan sitta vaken och prata med älsklingen, tills han iaf måste lägga sig.
Superglad är jag att han snart kommer hem! Vill bara att dagarna ska gå hur fort som helst FÖR SNART FÅR VI NYCKLARNA!!!! <3333333 tänker på det varje dag. Snacka om att huvudet går på högvarv. Ojoj! :)


Bild lånad från jordo.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0