Städning, nedplockning och packning



Okej, här tänkte jag visa hur vackert mitt rum är. Jag tror aldrig att jag har fotat denna del av rummet, så nu får ni bild på det! Har inget vidvinkel-optik, så ni får inte klaga. Och ber om ursäkt för fel iso-inställning. x)
Men iaf. Nu är det i alla fall saker överallt. Jag vet inte vad jag ska göra av med, hur mycket jag ska spara och vad som man kanske ska spara för att typ kanske vill ha det senare i livet? Men iaf. Det som är inringat är det enda och det sista som ska Packas ner i flyttkartonger när dagen med stort D börjar närma sig. Tatueringsprylarna packar jag nog ner innan, men endå inte riktigt än ifall jag skulle få för mig att göra något själv.
Så, efter nästa söndag(den 20:e !!!!!!!!!!!<3) så kommer jag inte ta emot kunder förrän efter flytten, och vi har kommit i ordning osv. Vet inte hur lång tid detta tar, men inte tidigare än augusti iaf. Efter skolstarten någon gång tror jag?

Meeen iaf! Jag har lite småsaker som jag kan plocka ner redan nu, så som allt annat. Känns nästan skönt att faktiskt ha allt nedplockat? Då är det liksom bara att, sticka? Haha, när den dagen kommer. Jobbigast blir nog när datorn ska packas ihop. En monsterdator och n 24" widescreen skärm är ju skoj att bära på, hah. MEN i alla fall. Jag tänkte faktiskt plocka ihop överdelen av mitt skrivbord! Se här ;



Och haha, ni ser pricken på sidan av den nedre bilden. Jag har ingen aning om hur jag får bort den. Antar att den sitter i kameran, för den är kvar vilket optik jag än använder. Men, den går inte bort om jag torkar försiktigt med en trasa på "spegeln" i kameran, vad den delen nu heter.. Vart kan det vara någonstans? Någon som har erfarenhet utav skit i kameror? :(


Kommentarer
Postat av: /C'

probably skit innuti kameran yes - bildsensorn kallas det. det bör du söka upp nån för att rengöra - jag rekommenderar Lasses kameraservice som gör detta gratis. gå dit - visa upp kameran & kanske en exempelbild, för hm, det där var ingen liten fläck ;o i Saltsjö-Boo ligger det, en bit att åka förstås. jag var där häromdan & fick just min bildsensor / kamera rengjord :D (& bry dig inte om det dåliga som kmr upp om dom när man söker på Google, typ på andra sökträffen står det att dom ska vara dåliga - men jag blev bra bemött & av vad jag har märkt så rengjorde dom min kamera - detta kan ju annars kosta, vilket jag inte anser att det bör göra - för det tar inte ens lång tid/energi - bara att man måste göra på rätt sätt liksom. btw jobbar dom för Nikon, är rekommenderade därigenom.

2010-06-13 @ 00:18:15
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0